8.1.2021

Aamukahvia ja asiakaskokemuksia 22.1.

Tänä päivänä jokainen organisaatio viestii olevansa asiakaskeskeinen. Se ei riitä! Asiakaskokemus syntyy jokapäiväisessä vuorovaikutuksessa ja tekemisessä. Tässä ja nyt.

Aamukahvia ja asiakaskokemuksia verkkotapaamisessa pääset innostumaan ja keskustelemaan asiakaskokemuksen asiantuntijan Hannu Uotilan, Sailer Oy:stä ja Rinnekodin asiantuntijoiden kanssa. Hannu Uotila on myönteisen asiakaskulttuurin innostaja ja uudenlaisen tutkimusraportoinnin pioneeri sekä Cannes-palkittu videotuottaja, joka työskentelee videotutkimuksen pioneeriyrityksen Oy Sailerin toimitusjohtajana. Hannu tunnetaan mm. ennätyksiä rikkoneen Duudsonit tuli taloon –televisiosarjan tuottajana. Uotila toimii myös Aalto –yliopiston ja EMLyon Business Schoolin (FRA) vierailevana luennoitsijana.

Aamun teemana on ylivertainen asiakaskokemus ja miten se syntyy käytännössä.

Aika: 22.1. klo 9-10.00

Paikka: Verkkotapaaminen Teamsissa

Tilaisuus on tarkoitettu Pirkanmaan alueen yhteistyökumppaneillemme ja on maksuton. Ilmoittaudu tapahtumaan tämän linkin kautta.

Lähetämme linkin verkkotapahtumaan ilmoittautumisen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Lämpimästi tervetuloa!

Jaana Laaksonen
asiakkuus- ja myyntijohtaja

Johanna Rosvall
yksikön johtaja, Toimintakeskus Lyyli

Aiheeseen liittyvät