AJANKOHTAISTA BLOGIT OTA YHTEYTTÄ ANNA PALAUTETTA

Rinnekoti työnantajana

Rinnekodissa tehdään tärkeää ja palkitsevaa työtä. Työntekijämme auttavat asiakkaitamme elämään hyvää ja merkityksellistä elämää – joka päivä. Rinnekodissa työskentelee noin 1 200 hyvän elämän ammattilaista.
 

>> Katso avoimet työpaikkamme ja hae meille töihin 

>> Voit myös lähettää meille avoimen työhakemuksen

Rinnekoti on kotimainen, palveluiltaan Suomen monipuolisin yksityinen kehitysvamma-alan toimija. Tuotamme apua, tukea ja asiantuntemusta ja autamme asiakkaitamme elämään hyvää elämää – jokainen omanlaistaan.

Palvelujamme käyttävät vammaisuudesta, pitkäaikaisesta sairaudesta tai muusta syystä erityistä tukea tarvitsevat henkilöt pikkulapsista vanhuksiin. Asiakkaitamme ovat myös hyvän elämän ansaitsevien henkilöiden perheet ja omaiset sekä palveluja ostavat tahot, kuten kunnat.

Merkittävää työtä joka päivä

Rinnekodin kaikkien työntekijöiden toiminta perustuu hyvän elämän tukemiseen ja jokaisen elämän arvon tunnustamiseen. Työtämme ohjaavat arvot ovat hyvä elämä, asiantuntijuus ja lähimmäisyys. Meillä olet osa työyhteisöä, jossa tehdään oikeasti merkittäviä asioita päivittäin. Työhyvinvointiamme mittaavan kyselyn mukaan peräti 94% henkilöstöstämme kokee tekevänsä työtä, jolla on merkitystä.

Noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Rinnekoti on monikulttuurinen työpaikka. Työkielemme on suomi. Rinnekoti on savuton työpaikka.

 

Hyvää työpäivää!

Meillä on henkilöstön työhyvinvoinnin parantamiseen keskittyvä Hyvää työpäivää! -ohjelma ja henkilöstön työturvallisuutta kehittävä Turvallista työpäivää! -ohjelma. Näiden ohjelmien tavoitteena on työkykyinen ja hyvinvoiva henkilöstö.

Seuraamme työntekijöidemme työhyvinvointia kaksi kertaa vuodessa tehtävän Työvire-kyselyn avulla sekä jokaisen kanssa henkilökohtaisesti käytävän työhyvinvointikeskustelun avulla.

Suhtaudumme työaikajoustoihin ja eri työsuhdemuotoihin myötämielisesti. Haluamme tukea työn ja perhe-elämän tai vapaa-ajan muuttuvia tilanteita työntekijöidemme eduksi.

Vakituisen henkilökuntamme työhyvinvointia tuetaan vapaa-ajalla käytettävällä, runsaalla Smartumin liikunta- ja kulttuurisaldolla. Vuonna 2019 tuen määrä on 300 euroa. Lisäksi palkitsemme mm. hyvästä työsuorituksesta, asenteesta, joustosta ja vaikkapa myönteisestä asiakaspalautteesta, paitsi sanallisella kiitoksella, myös pienillä palkkioilla, kuten Linnanmäen hupirannekkeella tai Smartumin Smoothie -seteleillä.

 

Tarjoamme työntekijöillemme

Oletko kiinnostunut keikkatyöstä tai sijaisuuksien tekemisestä?

Rinnekoti hankkii sijaiset yksiköihinsä Onviren kautta, kun sijaisuuden kesto on alle 14 vuorokautta. Haluatko tehdä keikkatöitä, mutta et vielä ole Onviren keikkalainen? Rekisteröidy palveluun www.onvire.fi ja soita sen jälkeen puh. 045 7881 8709.

Pidempiin määräaikaisiin sijaisuuksiin ja muihin kuin Asumisen tuen palveluihin Rinnekoti rekrytoi hyvän elämän osaajia edelleen itse.