AJANKOHTAISTA BLOGIT OTA YHTEYTTÄ ANNA PALAUTETTA

Laadunhallinta

Tavoitteena tyytyväiset asiakkaat

Rinnekoti-Säätiö kehittää toimintaansa säätiön arvojen ja asiakkaiden tarpeiden pohjalta.
Laadunhallintamme perustana ovat asiakaslähtöisyys sekä mahdollisimman joustava pääsy tarpeiden mukaisten palvelujen piiriin.

Palvelujen kehittäminen ja tuottaminen perustuvat tieteellisen tutkimuksen tai kokemuksen kautta saatuun riittävään näyttöön. Tavoitteenamme on palvelujen käyttäjien tyytyväisyys ja hyvä elämänlaatu, toiminnan taloudellisuus sekä henkilöstön hyvinvointi.

Kehitämme palvelujemme laatua Social and Health Quality Service (SHQS) menetelmän mukaisesti. Helmikuussa 2019 Rinnekoti-Säätiö sai seitsemännen kerran ulkoisen laaduntunnustuksen. Tunnustus on voimassa 31.12.2021 asti.