Selkotunnuksen logo, jossa teksti Selko

Ihmistä lähellä

Rinnekoti on Suomen suurin kehitysvamma-alan toimija.

Rinnekodin toiminta käynnistyi Diakonissalaitoksella vuonna 1927.

Rinnekoti on osa Diakonissalaitosta.

Diakonissalaitos on yli 150-vuotias säätiö.

Voit lukea lisää Diakonissalaitoksesta heidän yleiskielisiltä verkkosivuilta.

 

Rinnekodin palvelut on tarkoitettu

kehitysvammaisille ja autismikirjon henkilöille.

Palveluja on lapsille, aikuisille ja ikäihmisille.

Rinnekodin palveluja saa yli 60 kunnan asiakkaat.

 

Toimipisteemme sijaitsevat eri puolilla Suomea.

Voit tutustua yksiköihimme yleiskielisillä sivuillamme.

 

Rinnekodin palveluista voit kysyä lisää asiakkuussuunnittelustamme

puhelimitse 09 7750 5980

sähköpostilla asiakkuussuunnittelu@rinnekoti.fi

 

Nainen seisoo parvekkeella kukkien edessä ja pitää kastelukannua kädessä. Taustalla kirkkaansininen taivas.